I hope you lay down in your sleep and choke on every lie you told.

Shoo bloggen!
Kysser mitt ex oftare än jag uppdaterar här haha. Orka det ordet föresten, vadå ex!? haha piss off.
Tänkte typ bara skriva att allt är bra med mig, förutom att jag är dödsförkyld typ haha. Hostar heela tiden och känns som att min näsa rinner bort från mitt ansikte, fräscht va?
Äter dessutom mer godis just nu än en gravid kvinna med mens. Alla går ju typ ner i vikt när dom är sjuka, så orka följa strömmen haha.
Just nu bara saknar jag allting.
Daniel, Alla vänner både i och utanför skolan, Lägenheten, Att mysa med nån, Lärarna, Vädret, Att vara frisk, Att få svar på en jobbansökan, att sola, att fika, att åka bil, att vara ute på landet och att vara liten.
Saknar att inte behöva oroa sig över nånting och saknar att inte behöva känna rädsla för att bli lämnad ensam kvar. Är sjukt deprimerad över att våran klass ska splittras och kommer att gråta extremt på skolavslutningen.. Ni betyder så sjukt mycket för mig, vet inte vad jag ska göra efteråt.
Blööh orka leva haha. :(
Dessutom fett saknad tjej på bilden! :(

Kommentarer
Postat av: Missy M

tack min baaaaaaaaaaaaaaaaaabe

<3 <3

2012-04-15 @ 20:16:11
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0