But had me believing it was always something i had done

Shoo bloggen!
Har börjat fundera på en ny design här snart kanske? Känns som att den gamla är lite höstig, och den är ju från i höstas så. Funderar på nånting med grönt eller helt enkelt nånting nytt haha. Gult eller orange? Vi får se haha.
Menmen, Jag är hur som helst frisk nu! Känns awesome. Har träffat en ny kompis dessutom haha, Johannes heter han :) Fett schysst, så har umgåtts med han massor den senaste tiden! Igår var Jag, Johannes, Jakob, Jonna headshot och Adam ute i lekeryd efter att vi hade varit o kört offroad i skogen vid Jakob haha! Sen drog adam o vi åkte o handlade, för att sedan sätta oss i min lägenhet o bara snacka o så.
Awesome kvällar med fina människor är guld värt!<3
Kommer ni ihåg denna bilden? Från fina Carolines födelsedagsfest haha!
Så grymt rolig kväll det också, ångrar fortfarande att vi åkte så tidigt haha.

Sitter o funderar på om det har hänt nåt mer sen jag uppdaterade sist haha, Elmia bilmässan med massa goa folk, Streetrace vid hyltena hahaha! Så sjuukt fett! Varit ute o gått o bara levt livet dom senaste dagarna, Försökt att inte tänka på framtiden haha. Måste börja söka jobb igen, klarar mig inte utan bil, och klarar mig inte med bil utan jobb. Verkar bli utgång imorgon med finaste Jonna, Awesome! <3
Ska försöka börja uppdatera oftare, Puss! :*

Kommentarer
Postat av: pontus

Varför är du så underbart söt? :D <3

2012-05-04 @ 19:48:31
URL: http://www.nattstad.se/Pontus%20Karlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0