This could be paradise

Hur många av er brukar inte ha mysmorgonar på helgerna? :)
Jag är ju ledig nu idag, och danne är i skolan. Han väckte mig typ klockan 05.50 och jag har inte kunnat somna om sen dess så jag har haft världens mysmorgon! :)
Militärfärgade mysbyxor och en stor jättemysig tjocktröja! Med sliten morgonfrisyr som pricken över I'et. 
Vill ni se?
Ni har inget val.
Och vad ska alla mina söta små bloggläsare göra ikväll?
Jag gissar på att ni kommer sitta hemma och spamma F5 knappen på min blogg för att se om jag lägger in nåt nytt inlägg.. Eller? haha själv ska vi nog ha chillkväll i daften ikväll! Har blivit mycket alkohol på sista tiden så det kan vara skönt med lite chill bara! :)
Sup lugnt ikväll, Varannan vatten! ;)

Kommentarer
Postat av: random Guy

Vem är danne? :)

2011-10-28 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0