På väg till Göteborg!

Hejsan! Sitter nu på bussen på väg till mitt älskade Göteborg! Har inte varit där på lite över en månad, helt sjukt länge sen faktiskt. Så det ska bli skönt att få träffa alla igen o sådär! Stressade som en rabiessjuk apa till bussen, packade & fick hjälp att tanka av en tjej som ville betala min bensin haha ;p fett cute! Har typ tänkt på att tjejer älskar mig, och det är verkligen så.. haha :) Så betalade iaf bara 20 kr för hela tanken på moppen! Anyway, Om ni har missat det så har jag faktiskt höstlov nu, så jag kommer att stanna här tills troligen på tisdag. Kan bli mer eller kan bli mindre men vi får se! :)
Och eftersom att det är helt sjukt fint ute just nu så tog jag precis en bild!
Och så får ni en fett söt bild på mig o Ivar! :) haha fett och ofixat hår men vem bryr sig? Älskar dig vovven! :)♥
Men vi hörs senare, Kysshaj!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Klart du är ju världens goaste kille Victorrr! ha de bäst i gbg åh på lovet!:)<3

2011-10-27 @ 18:03:50
URL: http://ellensw.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0