Norrland!

I somras vad jag, Danne och Tb uppe i norrland och mysteryshoppade en hel vecka! Det var grymt kul att se hur allting såg ut där uppe och vi såg hur många renar som helst! Riktigt coolt att se sånna stora djur gå vilda som harar här nere i småland! Det var så annorlunda och fint och jag vill verkligen ha en stuga där uppe när jag blir äldre. Saknar verkligen norrland just nu när man suttit o tänkt på allt. Vi gick exempelvis över till Finland från sverige på en bro i Karesuando. (sveriges nordligaste by) Dessutom besteg vi åreskutan och fastnade i en storm, så det tog flera timmar längre än det skulle ha gjort egentligen.
En ganska smutsig men väldigt fin ren.. heheheh!
Ska iallafall köpa en stuga där uppe sen när jag skaffat jobb och börjat tjäna lite pengar. Kommer aldrig att glömma den resan, allting var helt oförglömligt!
Men nu ska jag faktiskt gå o lägga mig om en liten stund! Är fett trött och kanske ska åka hem imorgon, Dessutom kanske jag o Danne ska åka till Freeport.
Men vi hörs imorgon! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: William Marklund

haha vi har stuga i fjällen låna den ;)

2011-11-02 @ 21:51:53
URL: http://nattstad.se/WMarklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0