Låt honom få veta att inget är som förr.

Idag har jag umgåtts med syster Hs, Adam och hans flickvän Linnea! Vi tog en kaffe och åt lite på mc donalds haha! Fett med mys :) Igår var jag föresten i skövde en sväng med Mamma & Danne som köpte en bil där, Sjukt söt blå Volvo V40 :) stört skön o åka i. Men anyway så lägger jag upp bild på den nån annan dag haha. Har annars bara fyllt på mobilen så att jag har internet i lägenheten o sådär, men ska endå sova nu typ!
Godnatt på er!
Här har ni dessutom en sjuukt skön låt att somna till♥

Han har bränt alla möjliga broar, han har sänkt alla tänkbara skepp.
Han har kallat dig äckliga hora, han har tillochmed spräckt din läpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0